„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“ Mark Twain

neděle 20. května 2012

Víkendové ráno

Není nic lepšího ráno než si vychutnat kávu venku. Nechat se zahřívat sluníčkem a příjemně si snít. Dnes ráno jsem se usadila s hrnkem do křesla a koukala, jak se na mě Ben krásně směje. Věděl, že nejdu do práce a bude zábava. A byla - na cvičáku si Beňour zaběhal coursing, prošel se k lesu a odpoledne udělal ukázkovou stopu na zahradě. Koukám, že sedí na boku jako velký frajer. :-)


Před rokem, když jsem si prďolku vzala, jsem už měla kytky rozmístěné. Místo na lenošení moc neměl, ale tentokrát! je vše jinak. Má spoustu prostoru na šmírování i na lenošení. A já můžu ještě něco zeleného přikoupit. Určitě přibudou bylinky.:-) V rohu má spoustu místa, truhlíky na zábradlí vytvoří stín. Má i přehled o tom, co se děje na ulici a u sousedů.

vyhřívání na sluníčku



může sledovat velký kus ulice i sousedy :-)
sledování dění na chodníku
šmírující žížalka :-)

Ben není jen zvědavý pes, ale i velká vlezdoprdka. Naučil se vyskakovat na klín. Když se mu zdá, že piju kafe nějak moc dlouho, vyskočí na klín. Tváří se přitom hrozně důležitě a pozoruje třeba štěbetající ptáky. Přehled musí mít o všem. Moc lidí mi nevěří, že vleze na klín, ale je to tak a já ani necítím jeho 15 kilo. :-) Sice přes něj nevidím, ale to neva. :-))
soustředěný pohled
můj výhled, když sedí na klíně :-)















Těším se, až se kytky trošku víc rozrostou.  Zatím jsou to takové holátka. Jde vidět drátěná opora, ale vše chce svůj čas a jejich doba teprve začala.

1 komentář:

  1. Jitu, to jsou super fotky! Moc zdravím Bena, taky si neumím život bez psa představit...
    Mějte hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat