„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“ Mark Twain

středa 2. května 2012

Kytí

Hurrrááá!!! Přišly mi letničky.

Místo Černooké Zuzky vyzkouším jinou popínavku Asarinu. V truhlíkách budu mít opět surfinie světle modré a růžové. Uvidím jestli se barvy pěkně prostřídají. Nechybí molice a hodně zvědavá jsem na kapskou astru. Kytičky jsou zasazené a čekají v provizorním "skleníku".  Jako dárek navíc jsem dostala růžovou převislou netýkavku. No a protože jsem neodolala, přikoupila jsem jiřinku a dřípulku. Myslím, že ještě není konec nákupů. :-)


Na balkóně mi zatím kvetou fialky, probouzí se netřesk. Některé stromky nepřežily mrazy. Čeká mě ještě obměna podzimně-zimních truhlíků.



 

A nechybí Ben - Coperfield, který se v sobotu dostal ze zavřeného kotce. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat