„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“ Mark Twain

úterý 9. října 2012

Drak Mrak

Další splněný sen - filetové háčkování. Inspiraci jsem našla na stránkách úžasné babičky Valinky (zde ). Nad jejími slunečníky jen obdivně a toužebně vzdychám (fotka).
Nikdy jsem filetové háčkování nezkoušela, ale tak moc se mi návod na draka líbil a tak dlouho se mi o tom zdálo, až jsem se pustila do tvoření. :-) A toto je výsledek:






dárek pro dvě úžasné Lvice















Miluji draky. Možná proto, že jsem taky Drak. :-)  ... a k podzimu patří. Ještě jeden, tentokrát papírový. 
P.S. Mám návod na nádherného dráčka z drátků. Letos to už nestihnu, ale příští rok..... :-)


4 komentáře:

  1. Jitu, ty tedy jsou! Jak háčkovaní, tak ten papírový!
    Moc se ti povedly, tleskám!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. krásné háčkování, dráček je senzační!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem ho obdivovala u Irenky na blogu a je skvostný.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc. A přitom je to tak jednoduché. :-)

    OdpovědětVymazat