„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“ Mark Twain

středa 13. června 2012

Kocour František "Dobrota"

Máme nový přírůstek!!!. :-) Virtuálně jsem adoptovala kocourka Františka. Je to už hodně starý kocourek - dědeček. Váží 2 kila, což je hooodně málo. Frantík nemá zoubky. Když se dostal do útulku ve Vrbičanech byl hodně dehydrovaný a na veterině se potvrdilo, že má problémy s ledvinami.  

Koukla jsem se na stránky útulku a poslední zprávy o Frantíkovi:
* 13.6.2012 Františkovi byla odebrána krev, ledviny jsou špatné, jedná se o chronické selhávání ledvin a je jen otázkou času, jak dlouho dokáže kocourek spokojeně žít. František má navíc velké eroze na jazyku, až bych řekla díry. Bereme dál léky + byly přidány další léky na žaludek a eroze na jazyku.
* 13.6.2012 Frantík tabletku vyslintává :-(... 

a mě nezbývá nic jiného než držet pěsti, aby se stav nezhoršoval.:-((( Moc děkuji p. Kristýně, která se stará o kočičky, má můj velký obdiv. Moc si jí vážím.





1 komentář:

  1. Jitu, už jsem o těch virtuálních adopcích slyšela - moc krásná počin.
    Přeju pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat