„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“ Mark Twain

pátek 24. února 2012

Moje výrobky

Není to tak dávno, co jsem objevila pedig a zjistila jsem, že mi pletení docela jde a hlavně, že mě to baví. Nerada tvořím jednu a tu samou věc pořád dokola. Snažím se pokaždé plést něco nového. I když se o to snažím, nemám žádný výrobek stejný. Každý je originál a vždy je to úmysl. :-)

rybka "Oranžovka dárková"
Jedna moooc šikovná paní patchworkářka si přála k narozeninám látky. Přemýšlela jsem, jak je originálně zabalit. Pak jsem si vzpomněla na rybku v jedné knížce a zkusila ji vytvořit. Na to, že se jedná o první pokus s barevným pedigem, nevypadá zle. Mám z ní obrovskou radost. A hlavně...do její tlamičky se vešlo vše.
madeira
Pár pokusů madeirové zavírky. Vypadá efektně, ale není vůbec složitá.
"kabátek" pro zeleného krasavce
Na přání vytvořený obal na kytku. Poprvé jsem si zkusila diamantovou vazbu.
keramický talíř
Keramické talíře od Ivy Flídrové hrozně ráda oplétám. Baví mě dodat talíři konečnou podobu.
Pichláček a Bagetka
Pichlavé košíky dělám ráda. U bagetky jsem zkusila pletení s provazem z mořské řasy.
první pokus o obr košík
Původně jsem chtěla zkusit diamantovou vazbu, ale nějak mi to podle návodu nešlo. Tak vznikl tenhle vzor.
mini košíčky
Mini košíčky jsem motala pro kolegyně do práce. V košíčku pak dostaly dobrůtky.

Upletla jsem toho daleko víc. Ale rozdala jsem je dříve než vyfotila. :-)   Někdy příště .....





















2 komentáře:

  1. Teda kráásné a moc děkuji - však víš.

    OdpovědětVymazat
  2. :-) vím, vím. Musím si taky někdy umotat,abych nemusela koukat na fotku. Díky moc.

    OdpovědětVymazat