„Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít.“ Mark Twain

neděle 22. července 2012

Háčkování - čtverečkování

Po delší pauze jsem se pustila znovu do čtverečků, abych dokončila, co jsem kdysi začala. Z malých kousků vznikla dečka. Mám z ní radost.:-) 

Mezitím, co se mi do dokončení deky moc nechtělo, jsem úplně nezahálela a tvořila dál. Ještě zbývá to nejhorší - sháčkovat, začistit.  


Další pokračování.... Chvíli trvalo než jsem je poskládala dohromady. :-) Zbývá jen sháčkovat druhou stranu, obháčkovat a začistit. Tak nějak bude dečka vypadat.



Každý má své sny. Já si třeba představuji, jak sedím v létě na balkoně, popíjím kafíčko, na okapu štěbetají vrabčáci, hafan mi leží u nohou, včelky bzučí, kytky voní a já se choulím do měkkoučké deky.
Nedávno jsem v časopisech  narazila na háčkované deky. Zajásala jsem, protože šití a já nejde dohromady. Zato háčkování a pletení ano. A protože sny se mají plnit, vzala jsem do ruky háček a zjistila, že ruční práce se nezapomínají. Volné chvíle poslední dobou trávím "čtverečkováním" a začínám být na něm závislá. :-) Jediný komu se to nelíbí je pes. Podle něj slouží ruce k jiné věci.:-)


Z těchto čtverečků vznikne nejdříve "zkušební" deka. Teď se budu potýkat se spojováním jednotlivých dílků. Na téhle prvotině získám zkušenosti a pak.... budu háčkovat deku pro sebe. 

1 komentář: